onsdag 25. april 2012

TJUENI, tallet er 29!

Da snakker jeg sjølsagt om tommer, nærmere bestemt størrelsen på hjulene på mitt nye leketøy :) Det vil si en Diamant Apex T29 LTD. Makan til sykkel....  Vannvittig lett og stiv, så følte med en gang at det var en god "drive" i sykkelen. Føler også den levde opp til forventingene, det lille jeg har prøvd den i terrenget. Til tross for  at det står på stiv gaffel synes jeg at jeg fikk en utrolig fin flyt  Det var deilig og sette seg på det sykkelsetet fra første sekund, håper på mange gode opplevelser på den!

Ellers nærmer sesongen seg med stormskritt. bare halvannen uke til nå. Har fått trent bra den siste tiden. Kjørte  5x10 minutter på i3 med Knut Erik i dag. Den mannen virker og være meget solid, så blir spennende og se hva han kan finne på! Må også nevnes at vi var 6 mann på gårsdagens langtur, det er bra til en aprilkveld på Tynset og være.

Storebror har vel også fått sin nye sykkel. Det hjelper han imidlertig ikke så mye, ettersom han befinner sg på en båt dagen lang, på en eller annen biotur med klassa si nedi Drøbakk. Regnet øser ned, og i et desperat forsøk på og få trent en liten økt snører han på seg joggeskoa og flyr ut i uværet. Han tok seg helt sikkert en halvhard Anderstime.

Eirik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar