torsdag 19. april 2012

Laktattest

Årets andre laktattest er gjennomført, og det skulle vise seg og være gode nyheter :) Disse testene foregår i kjelleren hos Bjørnstad, et rom der mye HARD trening gjennomføres!!

Tok den samme testen i Januar og kom fram til at jeg hadde en terskelwatt på ca 315. Dette hadde nå økt til til ca 335. Kjører 6-minutters drag gjennom testen, med to minutter pause. I går ble det så mye som 10 drag, så det ble en fin terskeløkt. Tor Halvor gampet og løp intervaller, med babycallen ved siden av seg mens jeg sykla.

Ellers har jeg akkuratt hatt det ganske så festlig med å høre på en telefonsamtale mellom min kjære bror og min kjære far, der tema var bruk av refleksvest på sykkeltur. Anders var jo så uheldig og seile over panseret på en bil her forleden og dermed kom temaet refleksvest på banen. Det var ganske tydelig for meg der jeg satt og lyttet, at de ikke ble helt enig. Det kunne jeg tenkt sagt på forhånd ettersom storebror alltid har satt beauty og fashion ubeskrivelig høyt. Dermed er refleksvest utenpå sykkeltøyet hans et dårlig alternativ for han.

Søndag venter det lagtempo på Elverum med laget. Jeg gleder meg og håper jeg klarer og henge med når Hedmarkshestene tråkker klampen i bånn på flata!

Eirik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar