søndag 15. april 2012

Hardøkt med trøkk!

Hei

Dagens møkkavær satte ingen stopper for en skikkelig hardøkt på Tynset. 8 ivrige sjeler, i et alderssprik på nærmere 40 år var samla til et lite "rundbaneritt" i snøføyken.

Jeg skjønte tidlig at litt mere tid skulle blitt anvendtpå forhånd for å klargjøre sykkelen for snødekte glatte stier. Utslitte stans notubes gir ikke akkuratt spikergrep. Skjønte også at dette kom til og bli kjett når Tor Halvor Bjørnstad dukket opp på sin flunka nye hard-rocx skute, med store hjul og nye continental x-king på. I tillegg er det første han sier "eg føler meg bra" jaja, dette blir vondt og det er godt tenker jeg for meg sjøl når jeg går ut døra.

Vi kjørte en runde på et kvarters tid 3 ganger i et. Dette ble jo som ventet kjett, men også veldig moro og veldig bra! Og til tross for at Bjørnsad kjørte fra meg, og jeg noterte meg for 3 fall, føler jeg nå at både hode og bein begynner å bli klare for konkurranse.

Eirik

   


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar