lørdag 14. juli 2012

NC 4 Molde Challenge

Da er jeg akkuratt hjemme etter 3 timer med blodslit i Molde. Det  kjennes i beina! Etter noen dagers ferie på vestlandet har siste del av ferien funnet sted i rittbyen. Hadde derfor prøvd litt av løypa og var klinkende klar over at Norgescupens 4. runde kom til og bli en skikkelig manndomsprøve. Slapp derfor teten litt før enn jeg vanligvis ville ha gjort. Det var ikke så mange steder man bare kunne ligge bak og dingle i denne løypa, så derfor prøvde jeg heller og kjøre jevnt hardt og ha litt å kjøre med på slutten. Dette følte jeg at jeg gjorde og det holdt til en 17.plass. Kjørte sammen med Beitemyren hele rittet, så vi kjørte bra i lag. Rykka litt fra han i siste terrengparti, ble for ivrig som vanlig og dro rett til skogs i første sving... Satte meg fortomla opp uti busjen og kjente at alt kunne begeves, hoppa opp på sykkelen igjen så fort jeg kunne. Han kom akkuratt forbi, jeg tråkka meg inn på bakhjulet hans igjen og satte inn et nytt rykk på flata før mål, og denne gangen holdt jeg meg på sykkelen.

Knut Erik reddet igjen lagets ære, med en sterk 2.plass. Han drev og fabla om at han var litt skranten noen dager i forveien her, men typisk han det, så skranten var han ikke ;)

Dagens vinner var også en god bekjent. Tor Halvor slutter aldri og imponere! Skjønte han hadde noe på gang ettersom han plutselig tok turen til Molde. Og han gikk rett og slett til topps. Makan! Bersvenn Støen tok 4.plassen, så vannvittig god innsats av Nord-Østerdalen i dag.

I morra er det Solan Gundersen Styrkeprøve som står for tur, dersom beina ikke føles helt håpløs.

Snakkes der.

Eirik




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar