søndag 22. juli 2012

2.Plass Moratråkket

Jeg klarte altså ikke og dy meg. Jeg som skrev i forrige innlegg at det ble rittpause i helga. Det ble det ikke ... Men jeg har fått trent  mengde som jeg tenkte, og når beina da ikke var helt håpløs når det nærmet seg Lørdag var valget om å starte enkelt. Vi var 3 fra laget som stilte til start. Steffan, Kjell Arild og meg selv. Feltet var ikke all verden så vi dro til i første lia og fikk fort ei lita luke på de andre. Da det flata ut på toppen ble det liggende ei større gruppe bak oss og kjøre. Vi var derfor nødt til å kjøre jevnt hardt for og holde unna . Kjell Arild fikk det litt etthvert og datt av. Det gikk helt til vi var igjennom første terrengparti, etter det så vi ikke noe til noen.

Jeg og Staffan kjørte sammen nesten hele veien. Han dro nok mest, men følte jeg fikk bidratt en del. 5 Km før mål ble jeg rett og slett kjørt av i en svingete nedoverbakke. Litt unødvendig og dette av akkuratt der, men tror uansett det skulle holdt hardt og slå han på slutten. De gamle er fortsatt eldst! Kom i mål  ca 10 sekunder bak han, og Kjell Arild fulgte på plassen bak. Sa ble en bra dag for Hedmark-Terrengsykkel med de 3 øverste plasseringene av 3 mulige. Jeg er også fornøyd med egen innsats, spesielt med tanke på at kurven peker oppover for hver helg som går. Det er under to uker til grenserittet og ting begynner og gå i riktig retning.

Anders er på bryllup i helga og sykler derfor ikke no ritt!

Hadde årets lengste sykkeltur på Onsdag. Fido sparte ikke akkuratt på noe mye når han fikk oppdrag som veiviser. Brovold var også med,som det vil komme fram av bildene under. Ute i 9 timer og 20 min, drøyt 8 timer sykling. En lang fjelltur, kort forklart Tynset-Spasjøvollan-Nytrøa-Finnhauan-Gløtlegeret-Einundalen-Romsdalsseter-Markbulia-Rødalen-Nytrøa-Spasjøvollan-Tynset. En kjempe fin tur. Totalt denne uka med dagen i dag og et kort ritt i går blir det ca 20 timers trening. Det er jeg fornøyd med midt i sesongen.

http://app.strava.com/activities/13990463 her er stravalink før batteriet gikk.


Brovold kaver i lyngen etter og ha godt overende



                                                  Stor stemning med cola på Romsdalsseter.



Eirik


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar