mandag 4. februar 2013

Veiskille, et nytt lag blir til!


Ja, om det er valg av kjøreretning eller andre valg her i livet kommer man etterhvert til noen veiskiller. Et av mine veiskiller den siste tiden kom da Knut Erik ringte og fortalte at han skulle starte et eget DBS-lag. Med på laget tenkte han å ha med seg Anders, Tor Halvor og meg selv. Det var igrunn aldri noen vanskelig avgjørelse. Nå som de ulikene brikkene har falt på plass, føler jeg absolutt at dette blir et opplegg som kan hjelpe meg videre som syklist. Rammene er gode, og de jeg har rundt meg innehar mye kunnskap som det er verdt å ta med seg på veien. Sammen som lag skal vi ha det mye gøy og hjelpe hverandre til ønskede resultater.

Samtidlig som jeg ser frem til dette var det jo litt kjipt å skulle gå fra mitt tidligere lag og mine tidligere samarbeidspartnere. Hadde det helt supert  i året som gikk. Fornøyd med diamantsyklene, og Hedmark Terrengsykkel fører seg inn som et gledelig kapittel i den store livsboka. jeg er utrolig takknemlig for at de tok meg inn i varmen og satset på meg. Det har gitt meg mye! Verdifulle erfaringer og gode minner jeg vil ta med meg videre. Takk til tidligere lagkamerater, gleder meg til vi treffes på startstreken igjen!


 Helios DBS racing team

http://www.dbs.no/category/team-dbs/ Siden er akkuratt opprettet, og vil straks bli tatt i bruk.
http://www.facebook.com/HeliosDbsRacingTeam Facebooksiden er oppe og går!
http://www.vimenn.no/.... Kommer straks en egen kanal på Vi menn sin hjemmeside :)




For å gi en litt grundigere presentasjon av laget kan jeg begynne med at dette er et registrert UCI-lag. En liten forskjell der er at et UCI-lag kan reklamere for en kommersiel sponsor, eksempelvis som teamnavnet vårt, eller f.eks team united bakeries.

 Videre er Helios og DBS som gitt i navnet hovedsponsorer. Som jeg allerede har skrevet om selger Helios økologiske matvarer. En skreddersydd samarbeidspartner for denne gjengen i mine øyne ;) Syklene fra DBS vil jeg også komme tilbake til med flere detaljer når jeg har de i hus. Kommer ganske snart til å lage en ny oversikt under "utstyr" på denne siden.

I tillegg til disse to er Tolga Os Sparebank inne som den lokale sponsoren. Moro og ha med en lokal samarbeidspartner på laget. De øvrige utstyrleverandørene står listet opp på høyresiden. Under overskriften media dukker vi menn logoen opp. De vil være vår samarbeidspartner på mediafronten. På deres nettside, vil det som tidligere nevnt bli en egen kanal opp mot laget. Der vil det bli lagt ut stoff både av oss og vimenn . I tillegg vil vi ha vår egen side i flere nummer, så løp og kjøp vi-menn abonnementJ

fryktinngytende gjeng!
Detta blir skøy!!

Eirik







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar