lørdag 12. januar 2013

Over for denne gang, nesen vendes hjem!


Jess det stemmer! Da var de 14 dagene unnagjort, og den røde nesetippen vendes hjemover. For å drysse salt ned i det Anders får til å høres ut som et uhorvelig svært sår, har dette vært en utmerket samling. Verden er urettferdig sier han. Husker godt da han var på min alder og tilbragte dager i syden. Da var det beautybagen og hawaiishortser som preget innholdet i kofferten,ikke sykkelklær og pulsklokke. Han kaller det urettferdighet, jeg kaller det prioriteringer.

Men nok om det og over til poenget. Siste bolk på samlinga ble en passlig avslutning. Begynte med en ny hardøkt. Litt stinne bein så dagen etter ble det 3 timer i comforttempo og høy frekvens på pedalene. Dette gjorde godt og det var nok en god investering før øya rundt turen på Fredag(ca 6.30 i kjøretid). Her var nemlig beina veldig gode igjen. Det var godt å kjenne, føler jeg drar herfra med "æren i behold" og er klar for å gå igang igjen når jeg kommer hjem. Lørdag ble det en siste lagtur sammen med Steffan og Kjell Arild som har vært med de siste dagene.

Totalt sett har det blitt ca 50 timer, 125 mil og nesten 25 000 høydemeter. 3 hardøkter og et par hviledager. Nå handler det om å komme hjem og omstille. Begynne pent med treningen hjemme for å prøve å styre unna sykdom. Kommer til og bli mye ski og styrketrening før den neste samlingen i Malaga 17.februar. Før det skal jeg blandt annet gå Holmenkollen Skimaraton.

Kommer straks med en grundigere offentliggjøring av det nye laget vårt:)

Eirik

Sykkeloutfiten på plass!



Viktig med god restutisjon etter lange treningsdager
Gocart på hviledagen, moro for gutta men dårlig resultat for min del




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar