torsdag 3. mai 2012

Alvoret nærmer seg!

Så sant som det er sagt! I skrivende stund er det bare 46 timer til starten på Helgøya, jeg er ferdigpakka og skal bare gjøre unna en ny dag på jobb før jeg vender nesa mot øya. Lørdagens ritt går i vasken for Anders sin del, synd.... men sikkert det som er mest fornuftig med hans kranglete skuldre.

I øyeblikket melder yr om 0 grader, høljregn og nordavind så det holder på lørdag. Med andre ord, det blir en kald fornøyelse.. Det har jeg vært klar over de siste dagene og har defor prøvd og jobbe en del med hode og forbrede meg på det som er i vente. 3,5 time i iskaldt vær på søkkvåte stier med norges beste syklister som motstandere. Håper jeg kan snu forholdene til min fordel og forsvare familiens ære på best mulig måte. Uansett vær og vind, jeg er klar og gleder meg til og åpne sesongen :)

Eirik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar