torsdag 14. juni 2012

1.kontrolltime er unnagjort

Og der ventet gode nyheter! Ting hadde gått i riktig retning, og to nye uker med gips ble kuttet ned til en. Fikk tillatelse til og begynne og jogge (uten fall) og om en ukes tid får jeg prøve noen småturer på racer :) Føler selv jeg har vært meget flink til og ta ting med knusende ro de siste to ukene. De første 5 dagene satt jeg standby i den samme stolen som jeg sitter og skriver i nå. Deretter prøvde jeg en gåtur med sekk og en rolig tur på rulla. Ettersom dette gikk uten store smerter har jeg den siste uken syklet hardøkt på rulla en dag og gått tur med sekk den neste. Nå har jeg fått en liten forkjølelse og ikke trent hverken i går eller i dag, men føles som jeg er på bedringen igjen. Blir fint og bytte ut gåtur med sekk til jogging. Føler det er svært begransa hvor festlig det er og traske rundt i lengden.

Ellers har denne perioden også avlet noe godt. Etter hyppige trykk på oppdateringsknappen på finn.no fant jeg meg til slutt et sted og bo i Oslo til høsten. Ettersom studier nå står for tur, er jeg nødt til og pakke kofferten og bevege ræva mi ut fra Aumliveien 6 for første gang (det var på tide tenker sikkert mange nå). Var så heldig og få i land en leieavtale på ei leilighet i Holmenkollen. Der skal jeg bo sammen med Erik Brovold, Jørgen Moen og Vegard Lunåshaug. Med andre ord Brovold....fotballskoa kan igjen legges på hylla, vi skal tilbringe mange timer rundt i tigerstadens skoger de neste årene!

Registrerer selvfølgelig at det er noen rundt meg som sykler vannvittig bra om dagen. Da tenker jeg jo først og fremst på mentor Nesteby. Ruller opp den ene gode plasseringen etter den andre. Vannvittig moro og innspirerende og se at hardt og strukturert arbeid betaler seg. Vi er enda tidlig i sesongen og det skal bli spennende og se hva han utretter i løpet av sommeren. Må jo også si at jeg lar meg imponere av mannen med skuldra om dagen. Mye bra kjøring har blitt dårlig betalt på grunn av en del uhell. Men han fikk tross alt en fin plassering på Raumern han også. Blir selvfølgelig litt blanda følelser og følge med på Trans Østerdalen de neste dagene,men skal bli moro og se hvem som vinner. Det er ikke noe smågutter som skal gjøre opp om seieren der.

 Håper værgudene kan være litt mere på lag fremover, og slippe snø midt i Juni er ikke så mye å be om vel...Bildet under ble litt dårlig ettersom det er tatt med min kjære Nokia!

Eirik
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar