mandag 31. desember 2012

Samling GC


Hola!

Da har vi inntatt hotellsenga på Gran Can. Knut E, Johan Oppgård fra Engerdalen og meg selv skal nå tilbringe de to neste ukene i solen. Det skal bli deiligJ Etter en litt småtrøblete periode i November-Desember har jeg fått trent bra de to siste ukene. Mange økter på ski, og flere bra styrkeøkter. Tror formen er helt ok, så det skal bli fint og få mange bra timer på sykkelen nå!

 Da jeg var her på samme tid for et år siden ga jeg meg med på et litt i overkant ivrig opplegg. Drøye 40 timers trening på 7 dager, det ble nok litt for mye for min del... I år ble et ca treningsopplegg presentert av sjæfen i nesteby coaching før avreise. Mere fornuftig timeantall og noen hardøkter.

Årets nyttårsfeiring blir nok neppe tatt til nye høyder, men et glass champis har vi bestemt oss for. Tror forøvrig de andre bandittan som bor her tar større ansvar for feiringa. Har allerede smølle diverse eksplosiver en times tid....

Godt nyttår ønskes til alle og enhver!

Eirik

Obligatorisk Colastopp :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar