lørdag 12. mai 2012

Klart for Terningenrittet

Bestemte meg i går for og kjøre Terningenrittet. Det går går av stabelen i morra på Elverum. Har hatt en litt trøblete uke etter Helgøya, så har defor vært litt usikker. vet ikke helt hva som har foregått i kroppen, men den har vært sliten, og treningsmengden deretter. Har vært en del stress utenom, blandt annet tok jeg fagprøva på jobben her forleden ( ja, jeg kan kalle meg snekker :)). Kanskje har det blitt litt mye, vet ikke men har nå vært litt daff. Men kjørte en intervall i går som jeg følte gikk ganske greit, så velger derfor og stlle til start. Litt usikker på hva jeg kan forvente, men tar det som en bonus hvis det går bra.

Storebror skal også prøve og reise kjerringa fra forrige helg. Først en haug med etapper på Holmenkollstaffetten Lørdag, og deretter Rommeriket rundt på Søndag. Så satser vi på bedtre resultater enn forrige helg.

God helg!!

Eirik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar