søndag 6. mai 2012

DNF....

så sant som det er skrevet, sesongåpnigen på Helgøya ble en gedigen nedtur. Nå tror sikkert de fleste at jeg skal komme med en lang og vid forklaring på hvorfor det gikk som det gikk. Fasiten er at jeg ikke har noe gått svar på hva som skjedde. Det enesten som er sikkert er at beina ikke responderte på en ønskelig måte. Etter at de første "adrenalinkilometrene" var unnagjort, gikk det bare dårligere og dårligere. Satt der med syra opp etter øra, og det gikk ikke fort. Beina ville rett og slett ikke. Prøvde gang på gang og kjøre mitt eget tempo, men det fantes dessverre ikke håp, var helt håpløst. Kjørte en runde før jeg sto av og så resten fra målområdet. Grubla mye i går på hva som egentlig skjedde, men har fortsatt ikke funnet noe svar, og har heller ikke tenkt og bruke mer energi på det. Setter en strek over hele greia, helgøyatråkket for min del er et avsluttet kapittel.

Men, Helgøya ble ikke en nedtur for alle. 2 PLASS PÅ KNUTERN :D utrolig sterkt, og utrolig moro!!! synes absolutt han fortjente det! han gjorde dermed Helgøya til en positiv start for Hedmark Terrengsykkel, de 4 som fullførte gjorde alle en flott innsats, Steffan på en 5.plass og Even og Karl Erik noen plasser lengre bak. Et stort skår i gleden var derimot Joakim som var uheldig og brakk kragebeinet. Det er jo alltid surt, men med den formen han viste i går er det jo ekstra dårlig timing. Kjempet absolutt om en pallplass, men stå på Joakim, du er nok tilbake fortere enn vi aner :)

Da tar jeg fatt på en ny treningsuke før Terningenrittet til neste helg, satser på at Tynset viser seg mer fra sin litt mer sommerlige side (i den grad den finnes) fremover :)

Eirik


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar