mandag 20. februar 2012

Team-samling Tynset


Hei

Da er en hard helg unnagjort.  Skirenn i Trysil Lørdag og samling Søndag. Skirennet har Anders allerede skrevet nok om, moro for gutten å gjøre narr av lillebror når han har muligheten :) derfor konsentrerer jeg meg om søndagens aktiviteter.

Årets team-samling på Tynset ble HARD! 7 av 10 mann våget seg til Tynset, det er ikke værst. 4 timer på vinterføre, i sterk vind og inkludert 4 knallharde drag. Vi sykla runden Tynset - Tylldal - Elvål – Finstad – Brydalen – Tynset, totalt  10 mil. 2 Flate drag på 20 minutter og 2 bakkedrag på ca et kvarter hver. Det var ganske jevnt på dragene, men det er vel ikke til å stikke under en stol at jeg  var den som slet mest (kom inn døra med bena først, kramper overalt da vi kom tilbake).Hylende moro for alle de andre. Håkon Guldhaug og Karl Erik Nordengen derimot, må trekkes frem som to av de sterkeste på dagens økt. Det ble kjørt høyt tempo, og det var høyt nivå på dragene, så graver meg ikke ned av den grunn at jeg ble litt bak de andre. Samtidlig er det litt hardt for hodet og se at de andre seiler ifra meg i motbakkene. Noe som skal være min sterke side. Men kalenderen viser bare Februar måned, så jeg bekymrer meg ikke. Håper og tror dette skal være annerledes når vi kommer til mai måned.
Det ble en lang og bra treningstur, og det var tydelig at alle hadde tatt seg skikkelig ut. Selv om det ikke kjentes sånn ut på søndagskvelden, er jeg sikker på at det er slike økter som gjør at man blir bedre. Men det er selvfølgelig viktig og la kroppen restituere seg på riktig måte.Fastelavenbsboller, pizza og kald cola var en god start på denne restitueringen :)

Eirik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar