onsdag 24. april 2013

Vondt skal vondt fordrive?


Det satser jeg alle pengene mine på om dagen. For fy søren for et opplegg disse trykkbølgene er. At smerte er fellesnevneren her er det vel liten tvil om. Vanskelig å beskrive følelsen, men det å sage seg i hånda var ihvertfall bare peanuts i forhold. Mens jeg er inne på snekkertemaet vil jeg trekke en liten paralell for å prøve å beskrive lidelsen. Ta en piggemaskin av røsslig kaliber å press på  rett mot beinet i kneet og kjør på!For de som har sett hva en piggemaskin gjør med en betongvegg er det bare å tenke seg... 

Ryggen står i en bue på benken, svetten kommer fortere enn opp til Skramstad, grimasen i ansiktet likner den som Håkon Guldhaug har når syreverdiene overstiger det kritiske punktet i konkurannser og høyrebeinet(som skal være avslappet) går i takt med bølgene i det andre beinet. Dette skal være ganske gode indikasjoner på hvordan denne seansen har foregått over tre ganger. Sikkert litt av et syn 

I tillegg til denne behandligen har jeg også tapet opp en hel del denne uken, at problemene kan stamme fra hoftene er ikke helt utenkelig. Har også vært en tur på Torshov sport på sykkeltilpassning denne uken. Sittestillingen  min så ut til å være rimelig bra, eneste "grepet" var at jeg fikk med meg et par nye såler ettersom hulrommet under foten visst var en del større enn normalen. Prøver å jobbe med/ finne ut av eventuelle småting som kan provosere. Denne skaden er sansynligvis rimelig marginal, så den vil sikkert ligge på lur hele tiden. Krysser fingrene for at det nå går mot slutten på denne særdeles dårlige knevisa. Tør ikke innstille meg på hva som blir årets første ritt, jeg følger de råd som blir gitt så får rittene vente til jeg er klar. I mellomtiden samler jeg noen timer på styrkerommet og med badeshorts og dykkebriller. Litt ukult når våren for alvor begynner å melde seg i hovedstaden, men ikke så mye å få gjort med så det for gå for en periode...

Snakkes i bassenget på domus de neste ukeneJ


Eirik  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar