onsdag 12. desember 2012

Ut på tur ALDRI sur!

Neida, slett ikke verst at jeg endelig kan trene ute igjen. Testet skia i helga og denne uka syklet jeg også en tur ute. Fantastisk å komme seg ut i frisk og kald vinterluft i steden for svetting i klam stue på rulla.. Det å være ute i skauen gir meg mye mer enn bare trening..

Skuldra blir bedre og bedre, har startet med styrkeøvelser. Selv om jeg må være forsiktig, er det nødvendig med aktivitet og bevegelse for å bygge litt muskler rundt leddet. Kjipt å trene på senter om dagen da damer på 50+ kjem å legg på mer vekter etter at jeg har brukt aparatet, er sånn at jeg vurderer å gå bort å påpeke at jeg holder på med opptrening..:) (Kanskje kan jeg skrive med tusj i panna: Under rehabilitering?) Var litt stiv og øm første skiturene, men det blir for hver tur. Må nok sies at venstre staven funker best til å støtte seg på da musklene er borte, men får ta tida til hjelp...

Dagens moral er altså: kom dere ut å nyt fine vinterdager; inne ok men ute mye bedre!

Glimt fra siste dagens turer:

                                                   Deilig å ut i frisk og kald luft å trene igjen...
                                          Fantastisk skidebut i Vestmarka, "trikkeskinner"...
                                          Julestemning en tidlig desembermorgen på Lilloseter..
                                          Kald skumringstime på ski i Nordmarka, nærmere 20 blå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar