torsdag 5. juli 2012

Seier 4 Summit team


Endelig en opptur! "team spinnvill" innfridde alle forventningene og stakk av med seieren foran Team Tråkk. Laget besto av meg selv, Fido, Brovold, løperen Granrud, engerdølen Johan Opgård og søringen Raymond Lishaugen. 6 håpefulle karer møttes til pizza på milano fredagkveld for å gjøre den siste finishen anngående veivalg og praktisk info. Det supre servicepersonellet var også tilstede. Thomas Sandvold, Thomas Brovold og Roger Rugsveen var de staute karene som hadde fåt dette æresfulle oppdraget. Og de gjorde jobben sin på best mulig måte.


Teamkonkuranse fører selvfølgelig en del nye elementer inn i bildet. Man er ikke lenger bare avhengig av seg selv, og alle er nødt til og ha dagen for at ting skal gå som planlagt. Når jeg nå i ettertid vet at alt gikk som det skulle pluss litt til, sitter jeg igjen med en meget god følelse, og en god opplevelse. Det var moro og se hvordan alle virkelig jobbet for hverandre. Den gledesrusen og det adrenalinkicket det var og komme i mål, og slippe jubelen løs sammen med de andre, det er en følelse jeg vil oppleve igjen. Det er i stunder som dette jeg skjønner hvorfor jeg driver med den idretten jeg gjør.


Brodern er hjemme på lærerferie for someren, med de fordeler og ulemper det fører med seg. Ikke greit for gutten og være så lenge uten sin kjære Mari. Jeg prøver derfor og være der for han mest mulig, ta han med på fisking og slikt. Bare så synd for han at fakta ikke er til og fornekte, og stillinga etter to turer er derfor 11-4 til meg. Ellers har han vært småsjuk noen dager nå, men er på bedringen. Dermed blir det Trysilhelg på brødrene brothers. Forhåpentligvis to ritt på meg og et på han. Er veldig usikker på egen form. Kjørte til tider veldig bra i helga som var, men vært litt mere blanda denne uka. Blir gøy uansett, og fint å få kjørt et par vanlige ritt igjen. Er ikke noe mer hokus pokus enn og kjøre det som går!


Snakkes i Trysil Bandidos


Eirik

Eirik, Raymond og Johan etter første veksling i Øversjødalen

Effektiv avslapping i følgebilen


En fornøyd gjeng etter målgang!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar